Monday, January 12, 2009

Glume de ingineri

Am reusit sa pierd destule ore de lucru in momentul in care am descoperit topicul asta.
Dar pentru ca unele chiar merita, mi-am permis sa traduc cateva glume:

***

De ce incurca programatorii Halloween-ul si Craciunul?
Raspuns: Oct 31 == Dec 25

***

Care-i secretul bogatiei POO?
Raspuns: Mostenirile.

***

int NumarAleator()
{
return 4; // perfect aleator. Am dat cu zarul.
}

***

Un foo intra intr-un bar.

***

Unix este User Friendly. Doar ca isi alege prietenii cu grija.

***

Ce contraceptive folosesc inginerii?
Personalitatea lor.

***

In C++ prietenii au acces la partile tale private.

***

Chuck Norris executa o bucla infinita in 3 secunde.

***

De ce ti-ar placea sa folosesti un sistem de operare care isi numeste comenzile astfel incat sa semene cu zgomote digestive (awk, grep, fsck, nroff)?

***

De cati ingineri de suport este nevoie ca sa schimbi un bec?
Raspuns: Ai incercat sa-i dai restart?

***

dance:
while( true )
{
if( something() )
break dance;
}

***

unzip, strip, touch, finger, grep, mount, fsck, more, yes, fsck, fsck, fsck, umount, sleep

***

Codul este muzica, dar bucata asta-i o manea!

***

Pe un mormant de programator:

General protection fault - 10.10.61
Runtime error - 23.09.1998

***

Gaurile negre apara cand Dumnezeu se divide la zero.

***

Progamatorii sunt masinarii care transforma cafeaua in cod.



Iar daca vrei mai mult:
http://www.devtopics.com/best-programming-jokes/
http://www.workjoke.com/programmers-jokes.html
http://freeworld.thc.org/root/phun/unmaintain.html

No comments: